والسیر در سال 1987 در "واله سابیا" در جاده ای که از دریاچه گاردا به سمت برنتا دولومیتز می رود، تاسیس شد. اصول و سیاست های این مجموعه بین المللی چه امروز و چه در گذشته همگی در همین مکان طراحی و پایه ریزی گردیده اند. این اصول راهنما و اساس سیاست گذاری های والسیر بوده و هستند: رشد اقتصادی، توسعه فناوری، دستیابی به کیفیت، تحقیق، ارزیابی و به روز رسانی مستمر محصولات و حضور قدرتمند در بازارهای جهانی. اشتیاق در والسیر برای حضور در بازارهای جهانی موجب ایجاد یک شبکه تنگاتنگ از شعب و شرکت های مرتبط شده است.

 محصولات ایتالیایی به واسطه کیفیت و طراحی مثال زدنی آنها در تمام دنیا شناخته می شود، این معنی واقعی محصولی با نشان” ساخت ایتالیا” برای والسیر است.

احترام به سنتها، توجه بی نهایت به کیفیت، تحقیق و طراحی دائمی و تلاش خستگی ناپذیر برای پیشرفت همه و همه یک وجه اشتراک دارند و آن محصولاتی ساخته شده با نشان”١٠٠ درصد ساخت ایتالیا” می باشد.

تمامی محصولات والسیر که در منطقه برشا و در کارخانجات وستونه و وبارنو طراحی و تولید می شوند و یا آنهایی که خارج از مرزهای ایتالیا تولید و عرضه می گردند، تحت سخت ترین استانداردها، آنالیز و کنترل می شوند. این برای ما مفهوم واقعی ساخت ایتالیا است که والسیر به داشتن آن افتخار می کند.

اینکه مشتری در ایتالیا در سرزمینی که والسیر در آن عمیقا ریشه دوانده باشد، یا در هر نقطه دیگری از دنیا که با دفتر مرکزی والسیر در وستونه کیلومترها فاصله دارد، شرایط و خدمات فروش و پس از فروش والسیر از جمله: تحویل سریع و به موقع کالا، خدمات فنی و مهندسی، گارانتی کیفی محصولات و یا حضور نمایندگان والسیر برای خدمات مشاوره ای در شهر یا کشور مورد نظر مشتری (مشابه آنچه در سایت آموزشی والسیر وجود دارد)، جزو حقوق اصلی و ابتدایی مشتریان بوده و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.


استانداردهای کسب شده توسط والسیر در کشورهای مختلف

مراکز تولید:
والسیر وستون (برشا، ایتالیا)
والسیر وبارنو برشا، ایتالیا
والسیر پولسکا (اسکاوینا، لهستان) 
اولی (برشا، ایتالیا)
اولیوریا و اورمائو (آوریو، پرتغال)
والروم اینداستری (بخارست، رومانی)
والروم اوکراین (وینیتسکایا، اوکراین)
وال پلست اینداستری (بخارست، رومانی)
سینیکن (ترویتسک، روسیه)
مراکز توزیع:
انبار (مونتاگنی، فرانسه)
والسیر اونیک (ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی)
والسیر اونیک (شهر کیپ، آفریقای جنوبی)
والسیر هند (بمبئی، هند)
والسیر ایران (تهران-ایران)

سایت مرکزی: 

  • مکان: وستونه 
  • مساحت: ٤٥،٥٠٠ متر ( ٢٦، ٥٩٠ متر فضای سرپوشیده)
  • تعداد کارکنان: ٢٥٩

تولیدات:

  • فلاش تانک های روکار و توکار
  • طیف متنوعی از کلیدهای دکوراتیو تخلیه فلاش تانک
  • سیستم های فاضلابی
  • سیستم های آبرسانی، گرمایشی و سیستم های توزیع گاز
  • سیستم های سرمایش-گرمایش تابشی
  • سیستم های زهکشی و جمع آوری آب باران
  • دریچه های تخلیه و کف شورهای جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب
  • کف شورها و سیستم های زهکشی مخصوص حمام و سرویس های بهداشتی
والسیر

فرایند تولید سازگار با محیط زیست

سیستم نمایش داده شده (والسیر، وستونه) چیزی در حدو ١١ درصد از برق مصرفی کارخانه را تامین می کند، این سیستم امکان جدا شدن بخش ریخته گری کارخانه (با ٥٠ واحد تولیدی) از سیستم برق شهری و بهره مندی از انرژی پاک را فراهم نمود. ضمنا برای تامین گرمایش مورد نیاز یک دستگاه مو تورخانه چگالشی با ٦ عدد بویلر با توان خروجی ٨٥ کیلو وات و مجموع ٥١٠ کیلو وات جایگزین موتورخانه قبلی گردید.

دفتر مرکزی والسیر با هدف صرفه جویی در انرژی، افزایش بهره وری و کاهش اثرات تخریبی کارخانه به محیط زیست تغییراتی بنیادین در تجهیزات و تاسیسات مستقر در سازه خود اعمال کرده است.

تمامی ١٤٠٠٠ متر مربع سقف شیب دار سازه در دفتر مرکزی، از عایق های پیشین از جنس آزبست پاکسازی و با یک لایه فوم الاسترومتری دوست دار محیط زیست با ضخامت ٨٠ میلیمتر جایگزین گردید و فضای پشت بام ها نیز به پنل های خورشیدی با مجموع توان ١ مگاوات مجهز شدند. تغییرات جدید به تنهایی امکان تولید انرژی معادل ١،٠٠٠،٠٠٠ کیلو وات برق در سال را فراهم نموده که برابر با میزان برق مصرفی سالیانه ٣٤٠ خانوار است. این تغییرات در عین حال از پخش سالیانه ٤٣٣ تن گاز دی اکسید کربن در هوا نیز جلوگیری می کند.


انتقال تجربه در والسیر

ما معتقدیم آموزش مبتنی بر رویکرد علمی و انتقال تجربه تاثیر عمیق و بلند مدت خواهد داشت. به همین دلیل، در ٢٥ سال گذشته آموزش یک فعالیت کلیدی در والسیر بوده است و سایت آموزشی والسیر برای رشد حرفه ای و علمی همکاران، مشتریان و شرکای تجاری خود، سالیانه دوره های آموزشی متعددی برگزار می کند.

در سایت آموزشی والسیر تبادل نظر و انتقال دانش و تجربه سود دوسویه ای است که هم شرکت کنندگان و هم والسیر هر دو از آن بهره مند می شوند. شرکت کنندگان امکان کسب مهارت هایی را پیدا می کنند که در محیط خارج از سایت آموزشی کسب آنها شاید به ماه ها و سال ها زمان نیاز داشته باشد، و والسیر نیز امکان دریافت مستقیم نظرات و پیشنهادهای گروه های مختلف در مواجهه با محصولات خود را پیدا می کند که در بسیاری از موارد همین بازخوردها، نتایج بسیار گران بهایی برای والسیر داشته اند.  به همین علت است که در والسیر آینده روز به روز ساخته می شود.